SERAFIM2


www.facebook.com/jorge.serafim.1
www.narracaooral.blogspot.com.es/2010/05/jorge-serafim

Como contador de historias ten percorrido Portugal de norte a sur, efectuando innumerables sesións de contos para todos os públicos. Ademais dos encontros de narración oral do seu país, Jorge tamén ten participado noutros en España, Arxentina e Canadá. Colabora de maneira regular na SIC e na RTP1 en programas de humor e é autor de varios libros: “A.Ventura”, “A Sul de Ti” e “Estórias do Serafim”.

Conto para que as palavras regressem a casa mais cedo. Para que entre nós deixem de haver vazios difíceis de habitar. Como as aves rumo a um sul à espera de existir. Conto para dar sentido aos passos que faço. Para reaprender a amar todas as ruas que percorro e entender todas as gentes que encontro. Conto para apagar silêncios fundos e afagar tristezas demoradas. Para fazer dos dias a morada da fala e dos meses a terra sonhada. Conto para que tudo à minha volta seja mais bonito. Tão simples de fazer tão complicado de entender…”

ÉW membro e fundador de “Jorge Serafim e as Vozes da Cal”: Un colectivo que mestura a narración oral e a música, dando voz ás historias tradicionais e aos poetas do mundo árabe, en combinación coas sonoridades musicais do Alentejo.

“Uma feliz união, em torno de raízes que se fundem com outras contemporaneidades e que merecem reluzir à luz do dia como as paredes caiadas ao sol”.

Pin It on Pinterest

Share This